Pentru alegerea produselor foloseste meniul pentru a vedea produsele din oferta noastra. Odata ce ai gasit produsul dorit, in varianta dorita, introdu cantitatea de care ai nevoie si da click pe butonul „Adauga in cos”.

Cosul de cumparaturi

Dupa adaugarea produsului in cos va aparea o fereastra prin care se confirma adaugarea produsului in cos. Aici ai posibilitatea de a continua cumparaturile sau de a finaliza comanda.  
La adaugarea de produse in cos, va aparea continutul cosului in partea de sus, dreapta, acolo unde este in permanenta simbolul cosului de cumparaturi. Poti oricand verifica exact ce contine in acel moment cosul tau si poti modifica cantitatea la fiecare produs daca dai click pe „Finalizare comanda”, aflata sub cosul de cumparaturi. In plus, tot aici poti vedea in permanenta valoarea totala a produselor din cos. 
Daca dai click pe „Continua cumparaturile” ai posibilitatea de a naviga in continuare pe site si sa-ti alegi produsele dorite.

Date personale pentru livrare

Dupa ce ai ales produsele, da click pe butonul „Finalizeaza comanda”, moment in care iti apare cosul de cumparaturi.

  1. Daca faci pentru prima data cumparaturi din magazinul on-line Aranjamente de Vis, completeaza datele de facturare si livrare, dand click pe butonul „Finalizare comanda”.Daca doresti factura pe o persoana juridica, completeaza in formular datele de facturare solicitate prin lege.
  2. Daca ai mai cumparat de aici, si ai cont, completeaza doar datele de logare, si formularul de comanda se va completa automat. Datele de logare le completezi dand click pe butonul „Finalizare comanda”.

Livrare si costuri de transport

Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid intr-un termen de 3-8 zile lucratoare. Exceptie prezinta comenzile care contin produse ce necesita manopera speciala (de ex. Lumanari personalizate, trusouri brodate etc.), caz in care va vom contacta telefonic si va vom comunica un termen de livrare.

Costul de transport se calculeaza individual pt fiecare comanda in functie de greutatea produselor comandate si distanta de livrare fata de cea mai apropiata filiala Fan Courier din zona fiecarui client. Inainte de lansarea comenzii iti poti estima costurile de transport folosind aplicatia Fan Courier.

 ATENTIE: In cazul in care codul postal introdus este gresit, si estimarea va fi gresita! Daca nu iti cunosti codul postal corect, il poti afla aici: www.coduripostale.ro !

Costul de transport ti se va factura direct de catre firma de curierat cu care colaboram, adica Fan Courier si il vei achita direct agentului de curierat care iti livreaza comanda. In functie de distanta de livrare si volumul comenzii, costul transportului incepe de la suma minima de 25 lei.

Comenzile cu produse perisabile (aranjamente cu flori natural de exemplu) efectuate din Bucuresti sau Ilfov si care au o valoare mai mare de 500 lei se pot livra gratuit prin transport personal al Aranjamente de Vis. Daca nu impun asambalari la locatie (de exemplu cristelnita botez, decoratiuni cu baloane / flori) ,livrarile se fac de obicei in seara dinaintea evenimentului. Daca optezi pt aceasta modalitate de transport, se vor stabili in prealabil telefonic, toate detaliile livrarii.

Comenzile primite vineri dupa ora 12.00 se considera intrate lunea urmatoare dimineata la ora 8.30.

Costuri de ambalare

Pentru a efectua livrarea produselor fragile, ambalarea acestora este extrem de importanta pt a le proteja pe parcursul transportului. Astfel, in afara de infoliere, produsele livrate sunt ambalate si in cutii de carton. Costul acestor cutii se adauga la valoarea comenzilor ca si Taxa ambalare si este in valoarea de 10 lei / comanda pentru comenzile sub 600 lei. 

Modalitatea de plata

Poti alege dintre urmatoarele metode de plata: card de credit/debit, transfer bancar/ordin de plata sau in sistem ramburs, la primirea coletului.

PFA Florea Maria Irina, prin magazinul sau www.aranjamentedevis.ro vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale https://netopia-payments.com/. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line, fara a percepe vreun comision suplimentar.

Poti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:

  1. Urmezi pasii descrisi in sectiunea „Cum cumpar?”
  2. Introduci datele tale personale.

Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre tine. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre Aranjamente de Vis, nici de catre Netopia Payments. Ai grija sa completezi formularul corect si sa indici persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, PFA Florea Maria Irina prin magazinul sau online www.aranjamentedevis.ro  si Payments nu vor putea sa te contacteze si sa te informeze asupra starii comenzii tale.

Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indica acest lucru prin deselectarea optiunii „Livrare la aceasta adresa” din formularul de comanda. Alege metoda dorita de plata si confirma datele alegand „Plaseaza comenda”.

c. Introduci datele despre credit/debit card:

Daca ai ales metoda de plata „Card credit/debit” este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul „3-D Secure” elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele Netopia Payments, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, „3-D Secure” este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul „3-D Secure” permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran iti multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si iti ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le vei primi de asemenea prin e-mail.

Politica de securitate

Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de https://netopia-payments.com/. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:

– Datele personale introduse de tine pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – Aranjamente de Vis  si Netopia Payments garanteaza securitatea sistemelor sale informatice.

– Datele tale in cazul platilor prin card bancar – numar de card, data expirarii etc. – sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului „3-D Secure” aplicat de catre Plati Online pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele Netopia Payments, acestea fiind direct introduse in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul tau a fost emis de catre o banca certificata in sistemul „3-D Secure”, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea ta in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de tine, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Citeste „Verified by Visa” si „SecureCode” pentru detalii complete legate de sistemul „3-D Secure”.


Program de lucru

Luni – vineri: 8.30 – 17.00.

Toate comenzile, sesizarile, solicitarile sosite in afara programului de lucru vor fi solutionate in urmatoarea zi de lucru.

Facturare persoane juridice

Daca doresti factura pe o persoana juridica, completeaza in formular datele de facturare solicitate prin lege.

Salvarea datelor personale

Dupa lansarea unei comenzi ai posibilitatea sa iti salvezi datele personale pentru a fi folosite la comenzi ulterioare. Astfel, data viitoare nu iti vei pierde timpul cu reintroducerea lor.

Trimiterea comenzii

Apesi pur si simplu pe butonul “Comanda”.